Doświadczenie, opieka, samodzielność
Poznaj nas osobiście, zadaj pytania, przyjdź i zobacz jak wyglądają zajęcia, weź udział w zajęciach otwartych lub po prostu zapisz swoje dziecko i daj mu szansę zostać Poszukiwaczem Przygód.
Czesne, opłaty i zajęcia
Aby poznać aktualne ceny czesnego, opłaty rejestracyjnej i wyżywienia zapraszamy do zakładki ZAPISY
W ramach czesnego zapewniamy realizację programu dydaktyczno-wychowawczego realizowanego w oparciu o podstawę programową ogłoszoną przez MEiN, w tym zajęcia matematyczne, polonistyczne, zajęcia ruchowe, przyrodnicze i gimnastyczne również na świeżym powietrzu, zajęcia umuzykalniające, rytmika, zajęcia plastyczne i rozwijające kompetencje teatralne oraz naukę języka angielskiego.
Zajęcia dodatkowe nieodpłatne:
- rytmika,
- język angielski,
- warsztaty z psychologiem,
- logorytmika.
Zajęcia dodatkowe płatne:
- taniec,
- zajęcia z robotyki,
- zajęcia ruchowe „Przedszkole i piłka”,
- wycieczki i wyjścia do teatru, kina i muzeum,
- indywidualne zajęcia: logopedyczne, psychologiczne, fizjoterapeutyczne, Integracja Sensoryczna.
Budynek i sale
Nasze przedszkole i żłobek usytuowane są przy ul. Piaseckiej 154 w Świdniku. Do dyspozycji mamy cztery nowoczesne sale dydaktyczne wyposażone w meble oznaczone certyfikatami bezpieczeństwa przeznaczone dla dzieci, dodatkowo podłogi w salach dydaktycznych są wykonane z niepalnych materiałów. Stoły sprzyjają rozwijaniu relacji w trakcie zajęć plastycznych. Stoliki i krzesełka dostosowane są do wzrostu podopiecznych. Dysponujemy wygodnymi i bezpiecznymi leżakami. Pomoce dydaktyczne i zabawki posiadają certyfikaty bezpieczeństwa.
Budynek jest monitorowany. Posesja dysponuje dużym dogodnym dla Państwa parkingiem.
W przedszkolu i żłobku została przygotowana Sala Doświadczania Świata wzbogacona o kabinę do integracji sensorycznej oraz kabinę luster dla dzieci o specjalnych potrzebach. Łazienka została zaprojektowana w taki sposób, aby dzieci uczyły się samodzielności od pierwszych chwil. Wyposażyliśmy ją w toalety dostosowane do wzrostu dzieci, umywalki i środki czystości zostały zawieszone na wysokości umożliwiającej samodzielne korzystanie dzieciom od 3 roku życia.
Mamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu placówek przedszkolnych, każdy przedmiot, który znalazł się w naszym Przedszkolu i Żłobku Poszukiwacze Przygód został przez nas przemyślany i dobrany do potrzeb dzieci. Gwarantujemy, że nic nie znalazło się tu przypadkiem.
Program i metody
Program w naszej placówce realizowany jest w oparciu o ministerialne rozporządzenia i uwzględnia naturalną ciekawość świata dziecka oraz jego indywidualne możliwości. Daje to gwarancję harmonijnego i wszechstronnego rozwoju, a także synergii między wychowaniem w domu i przedszkolu/ żłobku. Przyjazna atmosfera oraz umiejętnie dobrany program, pozwalają dzieciom z łatwością przyswajać nową wiedzę i kształtować umiejętności. Pod okiem pedagoga dzieci samodzielnie odkrywają otaczający je świat, a także rozwijają swoje talenty.
Metody stosowane w placówce:
„Wprowadzenie dziecka w świat pisma” autorstwa I. Majchrzak – jest to nowatorska metoda nauki czytania opierająca się na koncepcji mówiącej, że o nabyciu umiejętności czytania decyduje zrozumienie słowa oraz bodziec wzrokowy.
„Metoda Dobrego Startu”, M. Bogdanowicz, M. Barańska, E. Jakacka – celami metody są: wspomaganie rozwoju psychomotorowego dziecka podczas organizowania zabaw; aktywne, wielozmysłowe uczenie symboli graficznych, a także kształtowanie lateralizacji, świadomości własnego ciała i przestrzeni.
„Dziecięca Matematyka” E. Gruszczyk-Kolczyńska, E. Zielińska – metoda powstała w oparciu o własne badania autorek, głównymi celami są: wspomaganie rozwoju inteligencji operacyjnej, kształtowanie odporności emocjonalnej potrzebnej do pokonywania trudności, rozwijanie umiejętności matematycznych potrzebnych stosowanych w codziennym życiu i wymaganych na lekcjach matematyki.
Wychowanie fizyczne w przedszkolu W. Shebrone – celami metody jest rozwijanie świadomości własnego ciała i usprawnienie ruchowe, rozwijanie świadomości przestrzennej, dzielenie przestrzeni z ludźmi.